Өз қалаңызды таңдаңыз:
Астана
Өз қалаңызды таңдаңыз:
Астана
Өтінім нысаны
«Деньги Маркет» маманы сізге 7 минут ішінде қоңырау шалады
«Маған қайта қоңырау шалу» батырмасын басып, сіз деректерді өңдеу шарттарымен келісесіз

Көліктің соғылғанын қалай түсінуге болады?

Автокөліктің бір немесе бірнеше рет ЖКО-на түсуі оны пайдалану жиі жөндеумен және басқа да жағымсыз сәттермен байланысты болады дегенді білдірмейді. Мұның барлығы оған қаншалықты ауыр зақымдар келтірілгеніне және апаттан кейін қаншалықты сапалы жөндеу жүргізілгеніне байланысты. Автокөліктің ЖКО қатысқанын тексеру әртүрлі онлайн сервистерде, соның ішінде ҚЖҚМИ-ның ресми сайтында, сондай-ақ техникалық қызмет көрсету станцияларында мүмкін. Дегенмен, автокөлікті өз күшімен, әдеттегі тексеру кезінде тексеріп шығуға болады.

Шанақты сыртқы бағалау

Көлікті жол апаттарымен туындаған зақымдар тұрғысынан тексеру шанақты тексеруден басталады. Автокөлікті тек күндізгі уақытта және жақсы жуылған жағдайда ғана тексеру қажет. Кері жағдайда, егер олар жете жасырылған болса, зақымдарды байқамау қалу тәуекелі жоғары.

Ең алдымен, шанақ түстің реңктерде сәйкессіздіктердің болуы тұрғысынан тексеріледі. Мұны шамамен бір жарым метр қашықтықтан жасау ұсынылады. Егер бір түстің әртүрлі реңктері жай көзбен көрінсе, онда көлік апаттан кейін дерлік қайта боялған.

Тексеруді жеңілдету үшін қалыңдық өлшеуіш деп аталатын құрал көмектеседі. Онымен шанақты бояудың бірнеше қабатының болуы тұрғысынан тексеру ыңғайлы. Кішкентай сызаттар мен кетіктерге назар аудармауға болады, бұл пайдаланылған көлік үшін қалыпты зақымдар.

Саңылаулардың енін қарап шығу

Көліктің ірі элементтері арасындағы саңылаулардың симметриясы мен ені оның ЖКО-на қатысы бар-жоғын түсінуге көмектеседі. Қатты соққылардың нәтижесінде шанақтың геометриясы байқарлықтай бұзылады және мұндай зақымдануды қалпына келтіру өте қиын. Бұл әсіресе сапаға елеулі талаптар қойылатын шетелдік автокөліктерге қатысты. Бірақ ескі кеңестік және ресейлік көліктерде де есіктер мен шанақтың арасындағы саңылаулар саусақтың қалыңдығынан бірнеше миллиметрге дейін өзгере алмайды.

Саңылулардың елеулі айырмашылығы - бұл шанақтың апат нәтижесінде соғылғанының сенімді белгісі. Мүмкіндік бар болса, онда шанақтың әр жағында симметриялы саңылауларды анықтау үшін рулетканы қолдануға болады (тіреулер арасында, есіктер мен шанақ арасында). Симметриялы емес саңылаулар зауыттық тораптарды Қытайдан немесе Түркиядан алынған түпнұсқа емес бөлшектермен толық ауыстырғаннан кейін де пайда болуы мүмкін.

Жарық оптикасы және әйнектер

Ұзақ пайдаланған кезде автокөлік фаралары айтарлықтай бұлдырланады. Егер фаралардың біреуі басқаларынан мөлдірлігімен ерекшеленетін болса, онда оны жақында ғана ауыстырды. Не себептен бұлай жасағанын сұраңыз. Автокөліктің әйнектерін, әсіресе алдыңғы әйнегін қарап шығу жөн. Оның бұрыштарының бірінде зауыттық таңбасы болуы керек. Егер таңба болмаса, онда әйнекті техникалық қызмет көрсету станцияларының бірінде ауыстырды.

Әдеттегі тегіс қабырғаны пайдаланып, оған көлікті айдап әкеліп фараларды шығарылатын жарық ағындарының симметриясы тұрғысынан тексеруге болады. Фаралардан жарық біркелкі болмайды немесе фаралардың бірін майдагерлік тәсілмен өзгерткен болса, ол дұрыс емес бұрышқа түседі.

Әйнек және есік тығыздағыштары

Көліктің нақты жай-күйін бағалау үшін тығыздағыштарды бүгу және олардың астында бояу іздерінің бар-жоғын қарау керек. Түстер әртүрлі болса, бұл қалыпты жағдай. Бояу іздерінің болуы көліктің кәсіби емес, асығыс боялғанын білдіреді. Көліктің есіктері шанаққа тығыз жанасуы керек, есіктер жабық болғанда, саңылаулар көрінбеуі керек. Әйтпесе, шанақ қатты деформацияланған деген қорытынды жасалады.

Шиналардың тозуы

Егер көлік ауыр апатқа ұшырап, нәтижесінде шанақ деформацияланса, онда бұл шинаның тозуына әсер етеді, ол біркелкі болмайды. Егер аспаның орталық нүктелері арасындағы қашықтықты өлшесеңіз, шанақтың геометриясын рулетканың көмегімен тексеруге болады. Әрбір көлікте зауыттық нормалар бар, өлшенген қашықтық зауыттық қашықтықтан 5 мм-ден артық болса, шанақтың зақымданғаннан кейін жөнделгені ықтимал.

Бензин багының люгі

Автокөліктің бензин багын жабатын люкті мінсіз түсті таңдау үшін жиі бояушылар пайдаланады. Люк топсалардан алынады, содан кейін оның мысалында автокөліктің жол апатына ұшырағаннан кейін жөндеу іздерін жасыратын бояу таңдалады. Люкті орнына қою оңай болмауы мүмкін. Бекіту орнында өзінің түпнұсқалық емес элементтер, зақымдалған немесе стандартты емес бөлшектер табылса, бұл автокөліктің жөндеуден өткендігінің белгісі.

Қорытынды

Көлікті ЖКО-на өз күшімен тексеру, егер зақымдаулар қатты болса, көлік құралын сатып алудан бас тартуға ғана көмектеспей, сатушыдан жақсы жеңілдік талап етуге негіз береді. Егер қазіргі иесі көліктің ЖКО-на ұшырағанын әдейі жасырса, сізге мұндай көлік қажет пе екенін ойлаған жөн. Мүмкін зақымдаулар соншалықты қатты, бұл жөндеуге жұмсалған ақшаға тұрарлық емес.

Егер сіз «Деньги Маркет» автоломбардында жылдам қарыз алуды шешкен жағдайда да автокөліктің техникалық жай-күйі өте маңызды. Көлік құралын бағалаудан кейін анықталатын несиенің ең көп мөлшері оның тораптары мен бөлшектерінің жай-күйіне байланысты. Автокөлік сатып алу кезінде алданбаңыз, оның нақты құнын бағалай біліңіз және тек саналы түрде сатып алу жасаңыз.